megjelenítése / elrejtése menü

    Reclamații și returnări

    Retragere din contract

    In conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, ca persoana fizica, aveti dreptul de a va retrage din contractul de vanzare, returnand produsele cumparate, intr-un termen de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia fizica a acestora (personal sau prin intermediul altei persoane indicate de catre dvs., alta decat transportatorul), fara invocarea vreunui motiv si fara penalitati.

    Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Conform Legii 249/2015, ambalajul original nu mai este obligatoriu, totuși recomandăm păstrarea și returul produsului în ambalajul original pentru a evita deteriorarea în timpul transportului, care ulterior poate duce la oprirea unei sume egale cu costul reparării produsului pentru a fi adus în stadiul inițial. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, produse care odată utilizate nu mai pot fi refolosite sau prezintă urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

    Cum se face?

    În termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, este necesar să trimiteți un e-mail cel putin și apoi să trimiteți produsul înapoi la adresa mentionata de noi.

    Cheltuielile de expediere și manipulare pentru produsul returnat vor fi acoperite de către vânzător în cazul în care returnarea se datorează unei erori, cum ar fi un articol defect sau o livrare incorectă. În schimb, dacă returul se face din cauza schimbării de opinie a clientului, acesta va fi responsabil pentru taxele de returnare.

    Avem rugamintea de a NU lipi diferite tipuri de adeziv (scotch, stickere, etc) pe produs in momentul in care doriti sa efectuati returul acestuia, acestea cauzand un defect estetic al produsului si nu se va supune politicii de retur sau se va putea aplica taxa de diminuare a valorii produsului conform art. 14, alin. 3, O.U.G 34/2014.

    Dacă aveți nelămuriri, ne puteți suna la numărul 0732986506 sau trimiteți-ne un e-mail la info@dalap.ro.

    Răspunderea pentru bunuri defecte și garanție

    • Cumpărătorul este obligat să vizualizeze bunurile imediat la primire. În cazul în care se constată o deteriorare mecanică a coletului, cumpărătorul este obligat să verifice starea bunurilor și, în caz de deteriorare, să nu preia bunurile. Prin semnarea facturii de expediere de către cumpărător, cumpărătorul este de acord să accepte și confirmă că produsul a ajuns nedeteriorat de la curier. Plângeri efectuate mai târziu din cauza transportului nu pot fi luate în considerare și vor fi respinse.
    • Garanția nu se aplică uzurii normale a produsului (sau a componentelor sale) cauzate de utilizare. Prin urmare, o durată de viață mai scurtă a produsului nu poate fi considerată un defect și plângerea va fi respinsă.
    • Termenul de garanție pentru toate persoanele care utilizează un produs, în scopul desfășurării afacerii sau comerț cu un anumit produs, nu este determinat în codul civil, și este determinat de importatorul specific de mărfuri in Romania. Perioada de garanție declarată pe site-ul nostru web este destinată clienților finali, iar durata sa este stabilită la 24 de luni de la data emiterii documentului, nu pentru persoane juridice (achiziție pe numărul de identificare al companiei).
    • În primul rând, cumpărătorul poate solicita vânzătorului să aibă o reparație gratuită. Cumpărătorul are dreptul de a face schimb de bunuri numai dacă, acest lucru nu este disproporționat în funcție de natura defectului. Dacă defectul este proporțional, acesta va fi decis de un centru de service autorizat prin intermediul unei evaluări scrise a acestui defect. În acest caz, bunurile vor fi schimbate cu aceleasi produse sau suma deja plătită va fi returnată.
    • Drepturile de răspundere pentru defecte se aplică vânzătorului, de unde produsul a fost achiziționat.
    • În cazul în care produsele reclamate nu sunt înmânate personal vânzătorului, cumpărătorul este răspunzător pentru transport și orice daună cauzată de acesta.
    • În cazul în care produsul returnat nu se află în aceeași stare ca la momentul livrării inițiale (produs deteriorat, zgariat, etc) rămâne la latitudinea comerciantului aplicarea unei taxe de diminuare a valorii produsului.
    • Taxa de diminuare a valorii produsului se aplică după verificarea acestuia de către departamentul aferent, în funcție de categorie și de tipul de serviciu utilizat pentru recondiționarea produsului și reprezintă o valoare procentuală de pana la 20 - 40% din prețul produsului de pe factură.

    Procedura de reclamație

    Urmați procedura cronologică atunci când aplicați plângerea

    • În interesul dvs., vă rugăm să trimiteți produsele pe care le reclamați (ventilatoare, materiale electrice etc.) la adresa mentionata de noi. Trimiteți produsele cel mai bine în ambalajul original, pentru a evita deteriorarea în timpul transportului.
    • Produsele achiziționate defecte vor fi returnate prin intermediul serviciilor de curierat ( exclus Posta Romana) sau prin Coletaria.ro (depunere la orice sediu al acesteia in baza unui cod ce va fi comunicat catre dumneavoastra prin intermediul unui e-mail).
    • Evaluarea eligibilității plângeri și inspecția vizuală generală a subiectului este revendicată de tehnicianul nostru.
    • Repararea, înlocuirea sau așteptarea unei piese de schimb. În cazuri extreme, va fi emisa o notă de credit.
    • Trimiterea bunului înapoi către client, pe cheltuiala companiei și informarea clientului prin e-mail sau, telefonic cu privire la soluționarea plângerii.

    Plângerea nu poate fi aplicată în următoarele cazuri

    • Dacă perioada de garanție pentru bunuri a expirat înainte de data solicitării.
    • Utilizarea necorespunzătoare a produsului sau nerespectarea instrucțiunilor producătorului sau furnizorului.
    • În caz de instalare, manipulare sau neglijență necorespunzătoare a îngrijirii bunurilor - instalarea poate fi efectuată de o persoană calificată și instruită.
    • Dacă bunurile sunt deteriorate din cauza dezastrelor naturale.