megjelenítése / elrejtése menü

    Reclamații și returnări

    Retragere din contract

    Oferim clienților noștri returnare convenabilă din contract în termen de 14 de zile de la primirea produselor. Ați aflat că produsele nu vă convin? Nici o problemă. Nu numai că vă sfătuim, dar puteți să ne returnați produsele (dacă este posibil, cu ambalajul original). Nu trebuie să fiți stresați dacă vedeți că produsul nu vă multumeste.


    Cum se face? Simplu.

    În termen de 14 de zile de la primirea produselor, este necesar să trimiteți un e-mail cel putin și apoi să trimiteți produsul înapoi la adresa mentionata mai jos.

    Mai multe informații, în termenii și condițiile noastre. Și dacă aveți nelămuriri, ne puteți suna la numărul 0732986506 sau trimiteți-ne un e-mail la info@dalap.ro.


    Răspunderea pentru bunuri defecte și garanție

    • Cumpărătorul este obligat să vizualizeze bunurile imediat la primire. În cazul în care se constată o deteriorare mecanică a coletului, cumpărătorul este obligat să verifice starea bunurilor și, în caz de deteriorare, să nu preia bunurile. Prin semnarea facturii de expediere de către cumpărător, cumpărătorul este de acord să accepte și confirmă că produsul a ajuns nedeteriorat de la curier. Plângeri efectuate mai târziu din cauza transportului nu pot fi luate în considerare și vor fi respinse.
    • Garanția nu se aplică uzurii normale a produsului (sau a componentelor sale) cauzate de utilizare. Prin urmare, o durată de viață mai scurtă a produsului nu poate fi considerată un defect și plângerea va fi respinsă.
    • Termenul de garanție pentru toate persoanele care utilizează un produs, în scopul desfășurării afacerii sau comerț cu un anumit produs, nu este determinat în codul civil, și este determinat de importatorul specific de mărfuri in Romania. Perioada de garanție declarată pe site-ul nostru web este destinată clienților finali, iar durata sa este stabilită la 24 de luni de la data emiterii documentului, nu pentru persoane juridice (achiziție pe numărul de identificare al companiei).
    • În primul rând, cumpărătorul poate solicita vânzătorului să aibă o reparație gratuită sau o înlocuire gratuită a bunurilor de produse. Cumpărătorul are dreptul de a face schimb de bunuri numai dacă, acest lucru nu este disproporționat în funcție de natura defectului. Dacă defectul este proporțional, acesta va fi decis de un centru de service autorizat prin intermediul unei evaluări scrise a acestui defect. În acest caz, bunurile vor fi schimbate cu aceleasi produse sau suma deja plătită va fi returnată.
    • Drepturile de răspundere pentru defecte se aplică vânzătorului, de unde produsul a fost achiziționat. Cu toate acestea, în cazul în care certificatul de garanție dată de către o altă societate destinată pentru reparații, care se află la locul vânzătorului sau într-un loc cel mai apropiat de cumpărător, cumpărătorul va aplica dreptul de a repara la compania desemnată pentru reparații în garanție. În cazul în care repararea nu poate fi asigurată în acest mod, vânzătorul asigură reparația.
    • În cazul în care produsele reclamate nu sunt înmânate personal vânzătorului, cumpărătorul este răspunzător pentru transport și orice daună cauzată de acesta. Recomandăm utilizarea ambalajului original pentru expedierea mărfurilor. Cu toate acestea, chiar și în caz de avarie, cumpărătorul își asumă întreaga responsabilitate și, pe cheltuiala proprie, mărfurile deteriorate vor fi returnate înapoi, deoarece cererea bazată pe daune mecanice nu este acceptabilă. Pentru colet ar trebui să fie asigurare.


    Procedura de reclamație

    Urmați procedura cronologică atunci când aplicați plângerea

    • În interesul dvs., vă rugăm să trimiteți produsele pe care le reclamați (ventilatoare, materiale electrice etc.) la adresa noastră. Trimiteți produsele cel mai bine în ambalajul original, pentru a evita deteriorarea în timpul transportului.
    • Produsele achiziționate defecte vor fi returnate prin intermediul Coletaria.ro (depunere la orice sediu al acesteia in baza unui cod ce va fi comunicat catre dumneavoastra prin intermediul unui e-mail).
    • Când aduceți personal produsul pentru reclamație, prezentați dovada achiziționării (factură sau document fiscal) și, cel mai bine în ambalajul original, pentru a evita deteriorarea coletului spre service.
    • Evaluarea eligibilității plângeri și inspecția vizuală generală a subiectului este revendicată de tehnicianul nostru.
    • Înscrierea în condica de reclamații a tuturor datelor necesare din documentele anexate (factură, scrisoare însoțitoare etc.)
    • Repararea, înlocuirea sau așteptarea unei piese de schimb. În cazuri extreme, va fi emisa o notă de credit.
    • Trimiterea bunului înapoi către client, pe cheltuiala companiei și informarea clientului prin e-mail sau, telefonic cu privire la soluționarea plângerii.


    Plângerea nu poate fi aplicată în următoarele cazuri

    • Dacă perioada de garanție pentru bunuri a expirat înainte de data solicitării.
    • Utilizarea necorespunzătoare a produsului sau nerespectarea instrucțiunilor producătorului sau furnizorului.
    • În caz de instalare, manipulare sau neglijență necorespunzătoare a îngrijirii bunurilor - instalarea poate fi efectuată de o persoană calificată și instruită.
    • Dacă bunurile sunt deteriorate din cauza dezastrelor naturale.