megjelenítése / elrejtése menü

    Termeni și condiții

    1. Informații generale:

    1.1 - Prin plasarea unei comenzi pe site-ul nostru, Dvs. (numit în continuare Cumpărătorul) veți deveni client al companiei DALAP VENTILATOARE S.R.L. (numită în continuare DALAP). Prin urmare vă rugăm să citiți cu atenție informațiile de mai jos înainte de a finaliza comanda Dvs.

    1.2 - Unicul comerciant al produselor prezentate pe acest site www.dalap.ro (numit în continuare Magazinul online) este DALAP VENTILATOARE SRL.

    1.3 - Informații despre companie:
    DALAP VENTILATOARE S.R.L.
    Nr. de înregistrare la Registrul Comerțului: J02/163/2024
    Sediu social: Gheorghe Popa de Teius, nr. 10, et. I, ap. 5A, 310024 Arad
    Cod Fiscal: RO42348842
    Tel.: 0732 986 506
    E-mail: info@dalap.ro

    1.4 - Magazinul online (www.dalap.ro) va onora toate comenzile primite de la Cumpărători, în limita disponibilității și în condițiile în care au fost acceptate Termenii şi Condițiile Generale ale Contractului, care sunt obligatorii.

    1.5 - Cu toate că DALAP monitorizează cu atenție prețurile și produsele afișate pe site, aceasta își rezervă dreptul de a modifica orice preț afișat greșit din cauza unor erori umane, de calcul, de editare, sau a unor erori tehnice ce pot apărea, precum și în cazul în care modificările sunt cerute de legile aflate în vigoare. DALAP nu își asumă răspunderea pentru afișarea unor prețuri sau informații eronate datorate unor greșeli tehnice ce pot apărea pe parcursul funcționării Magazinului Online. În astfel de situații DALAP își rezervă dreptul de a nu livra produsul respectiv și de a notifica clientul în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea expedierii coletului. De asemenea DALAP își rezervă dreptul de a retrage anumite produse din cauza unor probleme de calitate sau de altă natură ce pot apărea. Întregul conţinut al site-ului www.dalap.ro este proprietatea DALAP VENTILATOARE S.R.L. şi este apărat de legea pentru protecţia drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996). Folosirea de către orice persoană, fără acordul DALAP VENTILATOARE S.R.L, a elementelor de grafică Web, programe, baze de date, imagini, text, se pedepseste în conformitate cu legile în vigoare. Raportarea cazurilor încălcării drepturilor de autor se poate face la adresa info@dalap.ro.


    2. Înregistrare:

    2.1 - Plasarea unei comenzi necesită o înregistrare prealabilă, datele necesare efectuării livrării și plății vor fi furnizate la finalul procesului de comandă.


    3. Cumpărare:

    3.1 - Cumpărătorii pot plasa comenzi prin intermediul Magazinului Online, telefon si email. Nu se acceptă comenzi prin fax sau poştă. De asemenea DALAP va transmite Cumpărătorilor informații privind comenzile prin mijloace electronice.

    3.2 - Pentru a afla mai multe detalii despre produse, accesați secțiunea ”Descriere produse” aflată sub imaginea fiecărui produs. În cazul în care aveți întrebări suplimentare vă rugăm să contactați departamentul Relații Clienți la următoarea adresă: info@dalap.ro.

    3.3 - Prețurile produselor sunt afișate pentru fiecare produs selectat, conțin TVA, și se referă întotdeauna la prețul pe bucată (ex.1 buc ventilator).

    3.4 - Puteți colecta produsele selectate apăsând butonul ”Coș de cumpărături”. Conținutul Coşului de cumpărături poate fi modificat sau șters numai înainte de plasarea comenzii. Orice taxă de transport va fi adăugată automat conținutului Coșului de cumpărături.

    3.5 - Finalizarea comenzii se face prin apăsarea butonului ”Confirm aceasta comandă”. Comanda va fi considerată un contract online creat, dar nesemnat, ce va fi arhivat și va putea fi accesat oricând la o dată ulterioră.

    3.6 - DALAP va trimite o confirmare prin e-mail referitoare la recepționarea comenzii, urmând ca aceasta să fie procesată de către sistem. În lipsa stocului disponibil este posibil ca DALAP să nu poată onora comanda. Procesarea comenzilor se realizează printr-un proces automat. În cazul în care mai multe comenzi sunt plasate pentru același produs, comenzile sunt procesate și confirmate in ordine cronologică. În aceste situații, în care se constată că o comandă nu poate fi onorată DALAP va anunța cumpărătorul.

    3.7 - Pentru fiecare produs din comandă va fi emisă o factură cu TVA, ce va conține toate informațiile despre produs (numărul produsului, cotă TVA, valoare TVA, numele produsului, prețul net, cantitatea comandată, dacă este cazul, informații privitoare la garanție) datele DALAP şi datele Cumpărătorului, informații despre plată și costurile livrării.


    4. Plata:

    4.1 - Plata pentru produsele comandate prin intermediul magazinului online se poate face cu cardul, transfer bancar si plata la livrare.

    4.2 - Plata cu cardul se face prin intermediul procesatorului de plăţi PayU.

    4.3 - În cazul în care comanda este plătită online, cu cardul iar clientul cere anularea comenzii sau DALAP VENTILATOARE S.R.L. nu poate onora comanda datorită lipsei stocului sau din orice alt motiv, returnarea banilor se va efectua către client în contul din care a fost facută plata inițial.


    5. Livrarea:

    5.1 - Livrarea produselor comandate va fi făcută prin intermediul companiei de curierat Coletaria, la adresa menționată în momentul plasării comenzii sau in cazul in care comanda este prea voluminoasa, se va apela la firma de curierat RABEN.

    5.2 - Livrarea normală pe teritoriul României, se va efectua în termen de 2 - 5 zile lucrătoare de la recepționarea comenzii. Taxa de transport poate varia si se va adăuga automat la suma totală a coșului de cumpărături.


    6. Primirea comenzilor și înlocuirea produselor:

    6.1 - Produsele vor fi livrate de către firma de curierat la adresa menționată în comandă, între orele 09:00 - 17:00 în zilele lucrătoare. Reprezentantul firmei de curierat va încerca să contacteze telefonic cumpărătorul în prealabil. În cazul în care coletul nu este preluat, personalul firmei de curierat va lăsa o înștiințare, după care va încerca să efectueze livrarea din nou. Vom oferi întotdeauna toate informațiile primite de la Dvs. în legătură cu adresa specificată pentru livrare și orice alte mențiuni făcute în momentul plasării comenzii, însă nu putem verifica dacă acestea sunt întotdeauna luate în considerare.

    6.2 - În cazul în care și a doua tentativă de livrare eșuează din cauza Cumpărătorului, costul celei de-a doua livrări va fi suportat tot de acesta.

    6.3 - După primirea comenzii, cumpărătorul va verifica fiecare articol conținut în colet şi se va asigura că produsele corespund celor indicate pe factură și comenzii plasate. În cazul în care nu exista formularul de retur, factura produsului sau se observă orice nereguli, cumpărătorul va contacta imediat departamentul de Relații Clienți pentru soluționarea acestora. Produsele nu pot fi verificate in momentul livrării, ci doar după efectuarea livrării de către curier la adresa menționată în momentul efectuării comenzii.

    6.4 - După această verificare nu vom mai putea accepta reclamații referitoare la comenzi incomplete.

    6.5 - În cazul în care produsele sunt avariate iar acest lucru a intervenit înaintea preluării comenzii sau pe parcursul livrării, Cumpărătorul va notifica departamentul de Relații Clienți la adresa info@dalap.ro în maxim 24 de ore de la recepționarea coletului. În asemenea situații, DALAP va înlocui produsele defecte.


    7. Garanție:

    7.1 - Garanția tehnică – perioada în care, dacă produsul se defectează, acesta va fi reparat (sau înlocuit, dacă nu-i posibilă reparația) fără nici un cost din partea cumpărătorului. Garanția aceasta poate fi oricât, este decizia producătorului.

    7.2 - Garanția de conformitate – perioada în care produsul trebuie să respecte specificațiile sale inițiale, să aibă proprietățile pentru care l-ai cumpărat. Această garanție este, prin lege, de 2 ani.


    8. Returnarea produselor:

    8.1 - Conform OUG nr. 34/2014 cumpărătorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanta in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Acesta trebuie sa informeze departamentul de Relatii clienti in legatura cu intentia de a returna produsul in scris prin intermediul unui e-mail si sa returneze produsul produsul la adresa mentionata in e-mail. DALAP va returna contravalorea produsului/produselor respective in contul din care s-a efectuat plata sau in contul transmis de catre cumpărător prin e-mail (daca acesta doreste returnarea sumei intr-un alt cont bancar).

    8.2 - Returnarea integrală a contravalorii achitate se va face numai în cazul în care produsele sunt în stare perfectă şi nu prezintă deteriorări sau urme de uzura. Deteriorarea produsului cauzată de Cumpărător sau de folosirea necorespunzătoare a produsului va fi suportată de Cumpărător. Dacă produsul a fost utilizat de către Cumpărător şi nu mai poate fi returnat în stare perfectă, DALAP nu va putea returna contravaloarea acestuia.

    8.3 - Orice litigii apărute între Cumpărătorii Magazinului online şi DALAP vor fi soluționate pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, soluționarea va reveni instanțelor de judecată competente.


    9. Utilizarea în siguranță a Magazinului online:

    9.1 - Cumpărând din acest Magazin online înseamnă că Dvs. sunteți la curent și acceptați oportunitățile și restricțiile asociate utilizării internetului, în special în ceea ce priveşte performanțele tehnice și orice posibile erori. Cumpărătorii îşi asumă orice răspundere în privința comenzilor plasate şi a tranzacțiilor care presupun folosirea datelelor personale. Având în vedere cele de mai sus, vă rugăm să vă asigurați că datele Dvs. sunt controlate corespunzător.

    9.2 - DALAP nu este răspunzător pentru oricare din erorile enumerate mai jos:- posibile erori de funcționare a rețelelor de internet care pot afecta buna funcționare a Magazinului online- orice eroare survenită în orice dispozitiv de transmisie al liniilor de comunicație- pierderea oricăror documente, fie că este vorba de documente în format tipărit sau electronic, şi în special pierderea oricăror date- funcționarea necorespunzătoare a oricăror programe de software- consecințele oricărei erori survenite din funcționarea necorespunzătoare a oricăror programe sau a unor evenimente neprevăzute sau erori tehnice.

    9.3 - DALAP nu este răspunzător pentru cazurile de forță majoră sau evenimentele ce nu sunt sub controlul acesteia.

    9.4 - DALAP nu este răspunzător pentru orice prejudiciu direct sau indirect cauzat de înregistrarea în Magazinul online, indiferent de motiv.

    9.5 - Cumpărătorii sunt răspunzători de protejarea datelor lor personale necesare înregistrării în Magazinul online față de terțe persoane precum și de cumpărăturile efectuate prin intermediul Magazinul online.

    9.6 - DALAP își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile de cumpărare precum și oferta sau orice oferte speciale ale Magazinul online, indiferent de motiv. Modificările sunt valabile începând cu data comunicării acestora pe site și prin urmare nu afectează comenzile efectuate înainte de această dată. DALAP nu este nevoit să ofere niciun fel de explicații suplimentare referitor la implementarea oricăror modificări, în afara celor de mai sus. În cazul în care nu sunteți de acord cu aceste condiții cu privire la posibile modificari, vă rugăm să abandonați comanda.

    9.7 - DALAP va raporta Poliției și organelor legii competente în acest sens orice tentativă de fraudă sesizată.

    9.8 - DALAP nu va fi răspunzător pentru orice fraudă comisă de către un terț în detrimentul oricărui utilizator. În cazul în care un utilizator încalcă regulamentul sub orice formă, DALAP va anula înregistrarea și comenzile acestuia, iar Cumpărătorul nu va avea dreptul de a contesta decizia.

    9.9 - DALAP nu își asumă nicio răspundere pentru performanța eronată rezultată din furnizarea unor date eronate în cursul procesului de achiziție.


    10. Securitatea datelor personale:

    10.1 - DALAP tratează toate datele personale primite drept confidențiale și le folosește exclusiv pentru operarea comenzilor și scopuri legate de cumpărare.

    10.2 - Datele personale ale Cumpărătorilor nu vor fi dezvăluite niciunei terțe părți, cu excepția subcontractorilor (de ordin logistic etc), necesare pentru completarea comenzii.

    10.3 - Gestionăm datele cu caracter personal în deplină conformitate cu dispozițiile legii nr. 677/2001, legea privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulație a acestor date. În conformitate cu legea 677/2001, informațiile referitoare la numele şi adresa dumneavoastră vor fi înregistrate în baza noastră de date.

    10.4 - Prin achiziția făcută prin intermediul Magazinului online, Cumpărătorii sunt de acord că operatorului Magazinului online (DALAP) va gestiona datele lor cu caracter personal, în scopul finalizării comenzilor plasate utilizând Magazinul online. La cererea utilizatorului înregistrat, acesta poate primi buletine informative, cu scopul de a fi informat cu privire la produsele sau ofertele speciale. De asemenea utilizatorul se poate dezabona de la acest serviciu oricând dorește. Furnizarea acestor date se face în mod voluntar. În cazul în care nu mai doriți ca DALAP să folosească datele Dvs. personale pe viitor, vă rugăm să ne trimiteți o notificare în acest sens pe adresa Gheorghe Popa de Teius, nr. 10, et. I, ap. 5A, 310024 Arad sau la info@dalap.ro.


    11. Reglementările legale pentru soluționarea oricăror reclamații:

    11.1 - www.anpc.ro

    11.2 - Orice reclamații din partea Cumpărătorilor vor fi adresate în scris la adresa info@dalap.ro pentru a putea fi rezolvate pe cale amiabilă.

    11.3 - Soluționarea Litigiilor Online (SOL). Conform directivei 524/2013 punem la dispozitia consumatorilor platforma ec.europa.eu/consumers/odr/ inființată de Comisia Europeana pentru a soluționa pe care amiabilă disputele între consumator și comerciant. În prezent această platformă nu are entități pentru soluționarea litigiilor din anumite sectoare de activitate din mai multe tări din Uniunea Europeana printre care și România.


    În Bucuresti 1.6.2020